Rozkład


JavaScript (cz. 1. Grafika i cz.2. Animacje)
  1. C jak Canvas. Metoda prostokąt c.fillRect()
  2. Zmienna i jej deklaracja var
  3. Własność wypełnienie, c.fillStyle
  4. Wartość kolor, CSS
  5. Operatory i wyrażenia
  6. Instrukcja warunkowa, if
  7. Pętla, for
  8. Ścieżka: c.beginPath()c.moveTo()c.lineTo()c.stroke().
  9. Funkcje, function,
  10. Matematyczna funkcja losowa Math.random()
  11. Komentarze //
  12. Obrót c.rotate() i przesunięcie c.translate()
  13. Rekurencja
  14. Fraktale
  15. Operator modulo %
     
  16. Animacje (setTimeout()clearTimeout())
  17. Obiekty (newthis)
  18. Obiekt canvas (document.getElementById(), getContext('2d'))
  19. Programowanie obiektowe
  20. Tablice ([], push())
  21. Metody obiektów
  22. Prędkość i zderzenia
  23. Operatory bitowe (||&&)
  24. Przyspieszenie, prędkość i fizyka
  25. Zdarzenia myszy
  26. Sprężystość i fizyka
  27. Tekst
  28. Grafika
  29. Animowane banery
  30. Publikowanie
 cz. 3. Gry i aplikacje cz. 4 Canvas 3D

Popularne posty

Obraz

Kodujący Stwór

Rozkład